יום ראשון, 12 בפברואר 2012

תופעות לוואי חומרי מילוי לפנים

חדשות 2 - פברואר 2012- חומרי מילוי לפנים כגון סיליקון, בוטוקס, ביו אלקמיד, חומצה היאלורונית, ועוד... הם חומרים מסוכנים עם תופעות לוואי. ישנם מקרים רבים כי חומרים אלו לא רק שהם יקרים אלא פוגעים באיכות החיים, גורמים לדלקות, ויש צורך בטיפול תרופתי במשך שנים לטפל בנזקים.

 

הרופאים מזהים את הפוטנציאל של השוק המתרחב ולא יתנגדו להכנסה נוספת. אחרי 7 שנות לימודים ו-6 שנות התמחות ברפואת עיניים, גניקולוגיה, רפואה פנימית, משפחה ואפילו רפואת שיניים, כולם רוצים להיות אסתטיקאים, וככל הנראה יש מספיק עבודה לכולם.


11 אלף שקלים - ותוך שלושה ימים רופא מקבל הכשרה להזריק

 תמורת 11 אלף שקלים, כל רופא יכול להצטרף לשלושה ימי הכשרה. זוהי ההתמחות הכי קצרה שיש בספר. מדובר כיום על סדר גודל של אחד מכל 500 רופאים שמתעסקים ברפואה אסתטית - כולם רוצים להיות אסתטיקאים. רופאים רבים משלבים בין שני התחומים, אך מה שהם לא יודעים הוא שבמשרד הבריאות שוקלים לבטל להם את ההרשאה לעסוק בתחום. גם בגלל החשש משוק גדול ולא מפוקח ואולי גם בגלל הלחץ שמפעילים הפלסטיקאים שחוששים לפרנסתם. לא רק רופאים חדשים נכנסים לעולם האסתטיקה. מדי שנה מופיעים חומרים חדשים ומבטיחים. לעומת הבוטוקס שעבר ניסויים קליניים מחמירים בדיוק כמו תרופות, חומרי המילוי שייכים לקטגוריה אחרת שכוללת עזרים רפואיים כמו שתלי הסיליקון לחזה. הפיקוח עליהם מחמיר הרבה פחות, ועלול לגרום לנזקים רבים בקרב המטופלות משרד הבריאות אינו ממהר לקבוע תקנות בתחום חומרי המילוי לפנים ולכן השוק פרוץ.

תגובה 1:

  1. אני יכול איכשהו להבין את רצונם של הרופאים לעסוק בתחום משתלם כלכלית לאחר ההשקעה שלהם בלימודים ארוכי טווח ושנות התמחות בשכר מצחיק. אני גם לא בטוח שהם זקוקים ליותר ממספר ימי הכשרה לשם כך. מה שבעייתי כאן זה החומרים המזיקים ולא הרופאים עצמם

    השבמחק