יום שבת, 31 בדצמבר 2011

אביגדור פלדמן מספר על הרצח הראשון בתל אביב

"עשרות עמודים על ההלכה המשפטית, תשומת לב מינימלית לעובדות" - ינואר 2008 - התכנית "עובדה" של אילנה דיין מארחת את עו"ד אביגדור פלדמן. פלדמן טוען כי הרצח הראשון בת"א הידוע כ"רצח בגן מאיר" לא בוצע ע"י יעקובוביץ' מאחר ועיין בתיק וראה מעט מאוד עובדות המוכיחות כי יעקובוביץ' אכן רצח.
.

.
פלדמן טוען כי הממסד נטפל ליעקובוביץ' עקב היותו אדם בודד, ולכן הוא פגיע להתנכלות הממסד.
ספור הפרשה בקצרה:
ב-21 באוגוסט 1949, בשעה אחת לפנות בוקר, טיילו בגן שני צעירים, דניאל פקטורי ונעמי שטיין. דניאל פקטורי היה בן 25, מוזיקאי ומלחין, שהתגורר בקיבוץ גן שמואל. נעמי שטיין הייתה בת 22. השניים היו אח ואחות מאותו אב, עורך דין נודע בשם מרדכי שטיין, שהקים את תנועת השמאל הקיצוני הטרוצקיסטית "תנועת הכוח השלישי".

דוד יעקובוביץ הואשם והורשע כי באותה עת שוטט בגן ניגש לדניאל ונעמי, היכה במקל בראשם, גרר את נעמי, שנאבקה עמו, ואנס אותה בכוח. וגרם לפגיעה חמורה בגולגלתו של דניאל פקטורי שהגיע בשארית כוחותיו כשהוא פצוע קשה לבית אמו והוחש לבית חולים, בו נפטר למחרת היום.

יעקובוביץ לכאורה הגיע לאחר מעשה האונס לבית החלוצות הסמוך והזעיק את השומר למקום האירוע, בתואנה שמצא אשה פצועה בגן. השומר התקשר טלפונית למשטרה ונלווה ליעקובוביץ אל הגן שבו שכבה הבחורה כשהיא פצועה. תוך כדי כך הגיעה למקום ניידת משטרה שהעבירה את הבחורה למגן דוד אדום ומשם לבית חולים.

קישורים:
  • עו"ד אביגדור פלדמן על מערכת המשפט: "המשפט הוא משחק שקר" - ינואר 2008 - עו"ד אביגדור פלדמן בראיון בתכנית "מי שמדבר" מבקר קשות את מערכת המשפט במדינת ישראל. להלן כמה ציטוטים: על עולם המשפט - "עולם המשפט הוא עולם השקר... אלו חיים בנשף מסכות... המערכת לא יודעת לעשות צדק... המשפט אינו נותן סיכוי לאיש, מי שמזוכה - זה במזל; באותה מידה אפשר לערוך הגרלה: לקחת אלף נאשמים ולהטיל בגורל שני זיכויים..."...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה