יום שני, 30 בדצמבר 2013

תאגיד מי בת ים מזלזל באזרח - מתוך פורום קהילת ynet

נושא : התנהלות תאגיד מי בת ים

כן...גם אני רוצה להגיד משהו

הייתי בעירייה ביום רביעי ה- ה- 2 נובמבר 11 .במי בת ים . לברר על חיוב גבוה במיוחד שקיבלתי....וזאת לאחר ש- 10 ימים קודם קבלתי חשבון יוני – אוגוסט והרמתי טלפון לבדוק למה זה גבוה כל כך....קבלו הודעה ואמרו שיחזרו אלי . זה טרם קרה.
הלכתי במיוחד למשרד העירייה ואפילו לקחתי מספר .

אמרו לי תמתיני בתור.. תור לא היה .ישבו שם שישה פקידים ש- 3 מהם אכלו השעה הייתה 1400 המשרד נסגר ב- 1430.
ניגשתי פנימה אולי בכל זאת....?
"גברת את לא שומעת תחכי בחוץ " אמר לי אחד מהם ..לא הבנתי למה אני צריכה לחכות כאשר 6 פקידים פנויים .

אחרי 10 דקות נסיתי מזלי שוב....אמר לי אחד מהם" את רק הגעת !. תמתיני גברת."

,..חשבתי שזה כנראה הרעיון שהשעה 1430 ממשמשת ובאה ואז יסגרו את המשרד כי הם מצטערים הם עובדים רק עד 1430.
או שבמקרה הגעתי לתחרות שהייתה בניהם "מי לא יענה "

בצר לי עליתי למנהל אגף הכנסות בהמלצת עובדת המקום שהזדמנה למקום. שמכירה את אופי ההתנהלות
שם ענתה לי הפקידה שאני צריכה להרשם לפגישה אתו. הוא היה מולי שאלתי אותו אם הוא יכול לעזור לי .אולי הוא יכול לדבר עם העובדים שאולי מישהו יוכל לתת לי שרות בכל זאת הגעתי במיוחד....הוא ענה לי בתוקפנות שאגש לריטה . (שהבנתי שהיא סמכות אחת מתחתיו ).
ריטה לא היתה

חזרתי הביתה......

סיפור אמיתי בת ים חורף 2011

יום טוב ורק טוב
אילנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה