יום שישי, 7 בינואר 2011

ג'אנק פוד (אוכל זבל) שיטות מכירה

המאמר לאכול או לא לאכול - 7 דרכים למכור ג'אנק פוד , הארץ , רחל טל שיר , 6 בינואר 2011
על האריזה כתוב שהמוצר טרי ובריא ואורגני, יש גם דמות של גיבור על והילדים נורא רוצים. קל מאוד ליפול במלכודת של יצרניות המזון ולאכול זבל.

אחד השיעורים המעניינים שניתן ללמוד מהצלחתו האדירה של הג'אנק פוד בעשורים האחרונים הוא האופן שבו אסטרטגיות שיווק מסוגלות לגרום לאנשים להאמין שמוצרים חלולים וריקים מתוכן הם חיוניים ואף מזינים. הנה כמה מן השיטות שתעשיית הג'אנק פוד משתמשת בהם כדי לגרום לאנשים לקנות זבל ולאכול ממנו עוד ועוד.
רובן שנויות במחלוקת, אבל עם תוצאות איאפשר להתווכח: לא רק ששיעור הסובלים ממשקל יתר דוהר למעלה, תעשיית הג'אנק פוד היא עדיין, למרות ההשמצות, האימפריה הכי מצליחה. לפחות במערב.

1. תוויות מבלבלות - רובנו, אזרחים פותים, מאמינים שהרשויות עושות הכל כדי שהתויות ייצגו ביושר את אופיו של המוצר. אלא שברוב המקרים התויות משמשות בכל טריק אפשרי כדי לקדם מצגי שווא. הטריק הראשון והמסוכן הוא זה שנוגע לרשימת הרכיבים והוא מבלבל גם את הקוראים האדוקים והמיומנים של התויות.

להמשך המאמר הקלק על התמונה...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה